Iklan ...Iklan ..Dapatkan Kuih Sepit untuk harga yang murah.... Sila klik disini disini dan disini

Selasa, 14 Februari 2012

Siapa Paling Bodoh

Suatu hari dua orang kaya sedang duduk-duduk di cafe, sambil berborak kosong tentang orang gaji masing-masing

Org kaya I: “Kau nak tau tak orang gaji aku tu bodoh nak mampus. Kalau tak caye lihat ni…”

Terus dia panggil si Adi orang gajinya.

“Adi, ini RM10 , pergi ke kedai, dan belikan saya kereta ferrari.” Adi pun menjawab dengan sopan, “Yes Sir !! Right Away !!”

Terus dia bergegas kekedai yang ade jual kereta. Orang kaya I itu terus mengatakan pada kawannye tu, “tengok kan betul tu?. dia bodoh nak mampus”

Org Kaya II: “Haha, itu tak de ape-ape lagi… saya punya orang gaji lagi bengap”.

Terus si org kaya II memanggil Ali, “Ali, pergi ke rumah saya, lihat sama ada saya ada di rumah atau tidak”

Ali: “Yes Sir !! Right Away !!” ali pun bergegas ke rumah tuannya.

Orang kaya II memandang temanye sambil ketawa Tidak berapa lama kemudian kedua-dua orang gaji ini bertemu ditengah jalan.

Adi: “Ehh you know, my boss is soooo stupid lah. Dia bagi aku $10 dollar dan suruh pergi beli ferrari, manalah boleh kan ari ni ari minggu tentulah kedai tutup.. “

Ali: “My boss pun stupid dum dum gak. Ada ke dia buleh suh aku balik umah tengok dia ada kat umah ke tidak..”


1 ulasan:

  1. Microsoft office has a different version, and the entire version has the different setup file. Some of the version is Office 2013, Office 2016 and Office 365 etc. Go to www.office.com/setup and redeem your key. Office Com Setup is one of the most popular productivity programs around. If you have your product key handy, you don't even need a disc to start installing Office just visit office setup help. Norton is one of the most reliable antivirus providers in the market to download visit www.norton.com/setup. There are multiple manufacturers making printers for home and office use with varied range as printer series per the need and affordability of different customers. Printer Tech Support. It has become one of the most useful computer hardware devices that allow people to convert computer generated typescript into a physical printed document.

    BalasPadam

Hilang tension tak?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...